• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

Verba - Nie łam mi serca

Nie łam mi serca C czy wrócą tamte dni G nie łam mi serca a czy jeszcze powiesz mi F że to wszystko co łączyło nas C G to coś więcej niż utracony czas Kiedy jesteś wtedy znika strach widzę Ciebie ciągle w moich snach gdy całujesz świa się zatrzymuje tylko Ciebie naprawdę potrzebuje wspólnych planów tyle było w nas dziś na brzegu sam wpatrzony w piach pewnie powiesz mi że jestem słaby lecz ja bez Ciebie nie daje rady Nie łam mi serca czy wrócą tamte dni nie łam mi serca czy jeszcze powiesz mi że to wszystko co łączyło nas to coś więcej niż utracony czas Kiedy jesteś działasz na mnie jak lek bo przy Tobie tylko moje miejsce jest i gdy świat do przodu rwie nie zatrzyma nas tysiąc fal byłaś jesteś zawsze będziesz miłością którą w sercu pragnę mieć kochać Ciebie i choćby było tak że nie uda nam się powstrzymać łez kiedy przyjdzie ten dzień przytulić się ostatni raz widząc Twoją twarz Nie łam mi serca czy wrócą tamte dni nie łam mi serca czy jeszcze powiesz mi że to wszystko co łączyło nas to coś więcej niż utracony czas Nie łam mi serca czy wrócą tamte dni nie łam mi serca czy jeszcze powiesz mi że to wszystko co łączyło nas to coś więcej niż utracony czas silver-blue (13:06) Poleć

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz