• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

Verba - Miłość zabija

Ref. Miłość zabija, wiem to dopiero dzisiaj H Zabiera wszystko, w jednej chwili sprawia ból gis Miłość zabija, choć nie ma bez niej życia E Fis Miłość zabija, wiem to dopiero dzisiaj H Zabiera wszystko, w jednej chwili sprawia ból gis Miłość zabija, choć nie ma bez niej życia E Potrafi zranić na zawsze już. Fis 1. To była bajka z zakończeniem ze snu Jednak sny odchodzą i nie wrócą już Wspominam dni, byliśmy tu Ognisko na plaży, nie wiedziałaś gdzie jest wielki wóz Ci to kiedyś wyjaśni Za tysiąc lat może ona spotka go Może odbudują to, co zamarzło w nich kiedy przyszły pierwsze, chłodne dni. Ref. Miłość zabija Wiem to dopiero dzisiaj Zabiera wszystko, w jednej chwili sprawia ból Miłość zabija Choć nie ma bez niej życia Potrafi zranić na zawsze już. 2. Chcę zapytać nieba czy widziało Cię Może chcesz szukać mnie, ale nie wiesz czy ja tego chcę Przyjaciele mówią mi, jeszcze tylko parę dni i odezwie się lub na zawsze możesz już zapomnieć Ktoś napisał do mnie list Nie zamaże takich chwil Na tej plaży ogień płonie znów, by odnaleźć wspólnie wielki wóz Twoje imię, nasze zdjęcie, małe serce na kopercie Miłość odnalazła mnie Tak ta bajka kończy się. Ref. Miłość zabija Wiem to dopiero dzisiaj Zabiera wszystko, w jednej chwili sprawia ból Miłość zabija Choć nie ma bez niej życia Potrafi zranić na zawsze już Miłość zabija Wiem to dopiero dzisiaj Zabiera wszystko, w jednej chwili sprawia ból Miłość zabija Choć nie ma bez niej życia Potrafi zranić na zawsze już Miłość zabija Wiem to dopiero dzisiaj Zabiera wszystko, w jednej chwili sprawia ból Miłość zabija Choć nie ma bez niej życia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz