• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

piątek, 7 października 2011

Wolna Grupa Bukowina - Pejzaże Harasymowiczowskie

G D
Kiedy stałem w przedświcie a Synaj
C e
Prawdę głosił przez trąby wiatry
G D
Zasmreczyły się chmury igliwiem
e C D
Bure świerki o góry wsparte

I na niebie byłem ja jeden
Plotąc pieśni w warkocze bukowe
I schodziłem na ziemię za kwestą
Przez skrzydlącą się bramę Lackowej

G C G
Ref. I był Beskid i były słowa
G D C
Zanurzone po pępki w cerkwi baniach
D
Rozłożyście złotych
C G D
Smagających się z wiatrem do krwi


Moje myśli biegły końmi
Po niebieskich, mokrych połoninach
I modliłem się złożywszy dłonie
Do gór, do Madonny Brunatnolicej


A gdy serce kroplami tęsknoty
Jęło spadać na góry sine
Czarodziejskim kwiatem paproci
Rozgwieździła się Bukowina

Ref. I był Beskid...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz