• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

piątek, 15 marca 2013

Dżem - Koczor coś ty zrobił



Rano budzę się spocony A
Kaczor męczy, męczy mnie A D2 A D2
Już butelka wysuszona A
Szlag by trafił wczorajszy dzień A D2 A D2
Sklep dopiero od dziewiątej E
Piwa nie dowieźli znów D2
Brak mi słów, brak mi słów A



To już chyba jest końcówa
Dziś rozsypie, rozsypie się
Woda wcale nie pomaga
Ja o piwie tylko śnie
Czysta, Bałtyk, Wyborowa
Od myslenia boli głowa
Boli mnie, boli mnie

Kaczor, kaczor coś narobił
Kaczor nie męcz, nie męcz mnie
Pracę chyba też mam z głowy
To już piąty, piąty dzień
Czysta, Bałtyk, Wyborowa
Od myślenia boli głowa
Boli mnie, boli mnie

Czysta, Bałtyk, Wyborowa E
Od myslenia boli głowa D2
Boli mnie, boli mnie A D2 A D2
Czysta, Bałtyk, Wyborowa E
Ja o piwie tylko śnie D2 A

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz