• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

piątek, 15 marca 2013

Dżem - List do M


Mamo piszę do Ciebie wiersz, /a G F Dsus2/
Może ostatni, na pewno pierwszy. /a G F Dsus2/
Jest głęboka, ciemna noc, /a G F Dsus2/
Siedzę w łóżku a obok śpi ona /a G F/

I tak spokojnie oddycha. /a G/
Dobiega mnie jakaś muzyka, /F Dsus2/
Nie to tylko w mej głowie szum. /a G F Dsus2/
Siedzę i tonę i tonę we łzach, /a G F Dsus2/
Bo jest mi smutno, bo jestem sam. /a G F/
Dławi mnie strach. /F/



Samotność to taka straszna trwoga, /d/
Ogarnia mnie, przenika mnie. /a/
Wiesz mamo, wyobraziłem sobie, że /G/
Że nie ma Boga, nie ma nie! /d G/
/a G F Dsus2/ x2
Spokojny jest tylko mój dom,
Gdzie Ty jesteś a mnie tam nie ma.
Gdzie nie wrócę już chyba, chyba nie.
Mamo bardzo Cię kocham, kocham Cię!

Myślałem, że Ty skrzywdziłaś mnie,
A to ja skrzywdziłem Ciebie.
Szkoda, że tak późno pojąłem to.
Tak późno to, to zrozumiałem.
Zrozumiałem to.

Samotność to taka straszna trwoga...

2 komentarze :

  1. Jeżeli zamienisz akord "d" na "Dsus2" dźwięk pozostaje prawie identyczny jak w oryginale;)

    OdpowiedzUsuń