• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

piątek, 15 marca 2013

Dżem - Nieudany Skok


Zwątpić czy uwierzyć mam A
Jaki dzisiaj to ma sens D/A/D
Każdy chciałby tylko przeżyć A
o wolności nawet nikt już nie, nie wspomina mi D/A/D
Przez okno się wychylam, A
całuję nocy mrok E
za mało pięter, myślę - D
Nie,nie, nie uda mi się skok F
nie uda mi się skok A/D/A/D

Paranoja zaśpiewała refren mi A/D/A/D
Paranoja, gdzie są okna, gdzie są drzwi A/D/A/D

Czuję, że jestem w matni A
nie pierwszy to już raz E
i chyba nie ostatni ktoś mnie uderzył w twarz D/F/A/D
Ktoś mnie uderzył, ktoś mnie uderzył w twarz A/D

Paranoja zaśpiewała wyrok mi E/D/A
Paranoja, gdzie są okna, gdzie są drzwi E/D/A
Paranoja zaśpiewała wyrok mi E/D/A
Paranoja, gdzie są okna, gdzie są drzwi E/D/A/D/A/D

I ktoś mi każe wątpić i mówi: "Robisz błąd"
Tak wielu przecież czeka,
byś w końcu, byś w końcu poszedł poszedł won
Przez okno się wychylam,
całuję nocy mrok
za mało pięter, myślę-
Nie,nie, nie, nie uda mi się skok
nie uda mi się skok

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz