• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

piątek, 15 marca 2013

Dzem - Sen o Victorii

Dzisiaj miałem piękny sen   C e F
Naprawdę piękny sen   C e F
Wolności moja, śniłem, że  C e F
Wziąłem z Tobą ślub   d F C

Słońce nas błogosławiło
I Księżyc też tam był
Wszystkie gwiazdy nieba, nieba
Wszystkie gwiazdy pod

O Victorio, moja Victorio
Dlaczego mam Cię tylko w snach
Wolności moja i Victorio
Opanuj w końcu cały świat

Och, gdyby tak wszyscy ludzie
mogli przeżyc taki jeden dzień
Gdy wolnośc wszystkich, wszystkich zbudzi
I powie:-"Idżcie tańczyć, to nie sen"

O Victorio, moja Victorio
O Victorio ma -3x

2 komentarze :

  1. Pomiędzy akordami "C" i "F" powinien być akord "e". Wtedy wszystko pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iza Gromek, dziękuję za komentarz już poprawione :)

    OdpowiedzUsuń