• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 9 kwietnia 2013

Ludzie chcą usłyszeć wieści złe – Happysad


h e
Ludzie chcą usłyszeć wieści złe
h e
Że nie mam co pić
h e
Że spać nie mam gdzie
h
Że cały ten cholerny świat
e
Cały ten cholerny świat
a G e
Wali mi się na grzbiet


Że góra z górą się nie zejdzie

Że para w parze z nieszczęściem

Że między mną a nią

Między mną a nią
a G e
Anioły w niepokoju drżą

Albo że najgorsza rzecz
h e
Że nie ma już mnie
h e
Że ja i cały mój cholerny świat
a G e
To już nie teraźniejszy czas

h e
Bo ludzie chcą usłyszeć wieści złe
h e
No tak to już jest
h e
Że nie ma już mnie
a G e
Że nie ma już mnie...

d G a
Ale ja jestem
Szczęście rozpiera mnie
Rozpiera mnie szczęście
Jestem, jestem
Szczęście rozpiera mnie
Rozpiera mnie szczęście
Jestem
Szczęście rozpiera mnie
Rozpiera mnie szczęście
Szczęście rozpiera mnie
Rozpiera mnie szczęście
Szczęście
Szczęście rozpiera mnie
Rozpiera mnie szczęście
Szczęście, szczęście, szczęście...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz