• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 9 kwietnia 2013

Milowy las – Happysad


Co w?o?ysz na nasze rozstanie d/a
Czy blady be? d/a
Czy gor?ce czerwienie d/a
Zaiste ?ycie nasze jak lot kamieniem d/a
Czy masz ju? przygotowane ostatnie zdanie d/a

?e ja na imi? mam C/G/a
?e ja na imi? mam C/G/a


Nieokie?znany Milowy Las d/G/a
Nieokie?znany Milowy Las

A kiedy ju? ostatnia rana krwawi? przestanie
A ?wiat dla ciebie znowu otworzy r?ce
To zdj?cie gdzie?my uciapani morwami
Ciekawy jestem czy dalej zatrzymasz je na szcz??cie

Ja na imi? mam
?e ja na imi? mam
Nieokrzesany Majowy Wiatr
Nieokrzesany Majowy Wiatr

Nieokie?znany Milowy Las
Nieokrzesany Majowy Wiatr

Nieopisany pierwiastek nie?ad



powodzenia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz