• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

poniedziałek, 16 września 2013

Lombardino – Piersi

Kiedyś byłaś mą dziewczyną (C) G
Lecz się zjawił Lombardino C
Leżał z tobą pod pierzyną G
Kiedy otworzyłem drzwi C

A po twarzy łzy mi płyną
Lombardino Lombardino
Wypił nawet twoje wino
Na gitarze mojej gra (F C G C x2)

Lombardino Lombardino
Jak namówił cię na kino
Były filmy z Ciccioliną
A za oknem padał deszcz

Lombardino był uroczy
Pokochałaś jego oczy
Nie wiedziałaś, że się stoczysz
Nie wiedziałaś wtedy nic

Jesteś dla mnie tylko świnią
Bo uległaś Lombardino
Lombardino Lombardino
W czym ode mnie lepszy jest

Ja ufałem ci dziewczyno
A ty poszłaś z Lombardino
Lombardino Lombardino
W moim łóżku tuli cię

Wczoraj znowu byłem w chacie
Jadł śniadanie w mym krawacie
Miał na sobie moje gacie
I kiełbasą karmił psa

Lata płyną, lata płyną
Mieszka z nami Lombardino
Z mą dziewczyną, z mą jedyną
Lombardino, ja i ty

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz