• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

poniedziałek, 16 września 2013

Rezerwa – Piersi

Chodzi żandarmeria koło mego domu A 
Długo nie pochodzą, bo ja tu nie mieszkam E 
Chodzi żandarmeria w nocy po kryjomu 
Długo nie pochodzą, bo ja tu nie mieszkam A 

Wzięli już do armii Józka i Franciszka 
Ale mnie nie wezmą, bo ja tu nie mieszkam 
Wzięli całą wioskę, wywieźli do Leszna 
Lecz mnie nie wywiezą, bo ja tu nie mieszkam 

Przyszła żandarmeria - Gdzie jest ten koleżka? 
A matula rzekła - Łon tutaj nie mieszka 
Byli też żandarmi u mojego teścia 
Teść się tylko zaśmiał - On już tu nie mieszka 

Dawali kolegom Szopena i Mieszka 
Koledzy mówili - On tutaj nie mieszka 
Stracili Andrzeja i pytali Leszka 
Oni też mówili, że ja tu nie mieszkam 

Byli po cywilu u grubego Wieśka 
Lecz go nie zastali, on jak ja nie mieszka 
Byli u Beaty, Gośki no i Cześka 
Co odpowiedzieli? On tutaj nie mieszka 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz