• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Makumba – Big Cyc

Mój ojciec Makumba być królem wioski.    C F G
Ja mieszkać w Afryka, przyjechać do Polski,
żeby studiować w Waszym pięknym kraju.
Skinheadzi jednak mi tu żyć nie dają.
Ja uczyć się ciężko Waszego języka.
I dostać w zęby, gdy iść po ulicach.
Polacy rasiści, każdy to powie.
I nikt tu nie lubić czarny człowiek.

Makumba, makumba.       F
Makumba -ska.                G
Polska - Afryka, Afryka - Polska.    C a
Makumba, makumba        F
Makumba -ska.               G E G Fis F

Ja chcieć uciekać, szykować do drogi.    C F G
Lecz poznać dziewczyna, co ma piękne nogi.
Ja pałać uczuciem i pałać szalenie.
I tak się Makumba zakochać w Helenie.
My szybko wziąść ślub i mieć dużo dzieci.
Rodzice z Afryka posyłać prezenty.
Ja ciągle studiować i uczyć do rana.
Hela się cieszyć z naszego spotkania.

Makumba..
Ja dużo pracować i wiele potrafić.
Polska teściowa się o mnie martwić,
Ona się ciągle modlić do Boga,
" Boże jedyny, Makumbę zachowaj " !

Ja kończyć studia i robić kariera.
My mieć samochód i bulteriera.
Ja mieszkać tu długo i nie wiedzieć czemu,
Nie chcą mnie przyjać do KPN- u.

Makumba...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz