• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Peron – Jamal

Wstęp x4
/d/.../a/.../G/.../a/

wstęp x2
/d/uu......u//a/uu...u/G/uu..u/a/
/d/..../a/..../G/.../a/

Rzucamy /d/ścianą o /a/groch,/G/...../a/
Biegniemy w /d/siebie przed /a/tył,/G/..../a/
Jutro /d/wymyśli nas/a/ proch,/G/....../a/
I urodzimy /d/się w /a/pył,/G/..../a/
Nic nie /d/znaczące to /a/coś,/G/..../a/
I najważ/d/niejsze to /a/nic,/G/...../a/
Widziałem /d/dzisiaj Twój /a/głos,/G/..../a/
Nie ma /d/nikogo, jak /a/Ty/G/...../a/

Dlatego...



/F/Zostań, potrze/d/buję Cię tu,
/a/To co w sobie mam tylko ciągnie mnie w dół,/G/
/F/Zostań, poukła/d/daj mi sny,
/a/Jeden z nich na pewno to My,/G/

Zostań, potrzebuję Cię tu,
To co w sobie mam, nie chce się dzielić na pół,
Zostań, poukładaj mi łzy,
Jedna z nich na pewno to Ty

Każdy dzień przypomina mi to,
Jesteś pośrodku mej głowy jak echo,
Pogubiliśmy gdzieś kod,
Potem pomyliliśmy peron,
Biegnę do Ciebie,
Jak sprawne wojsko pokonuję próg,
Gapię się w gwiazdy na niebie,
Tak jakbym wiedział, że nie czekasz już


Zostań, potrzebuję Cię tu,
To co w sobie mam tylko ciągnie mnie w dół,
Zostań, poukładaj mi sny,
Jeden z nich na pewno to My,
Zostań, potrzebuję Cię tu,
To co w sobie mam, nie chce się dzielić na pół,
Zostań, poukładaj mi łzy,
Jedna z nich na pewno to Ty

/F/o...uuuu../d/oooo
/a/Rośnie to co dzieli nas/G/
/F/oo....uuuuu/d/ooooo
/a/I ciągle jest za daleko../G/.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz