• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Sen O Warszawie – Czesław Niemen

Mam, tak samo jak ty, e D e D
Miasto moje a w nim: e D G C
Najpiękniejszy mój świat G C D C
Najpiękniejsze dni G C D C
Zostawiłem tam, kolorowe sny D e D (e D)
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
warszawskie kolorowe dni D e (D e)

Gdybyś ujrzeć chciał nadwiślański świt G
Już dziś wyruszaj ze mną tam a e
Zobaczysz jak, przywita pięknie nas C H C G
Warszawski dzień C G

Mam tak samo jak ty...

Gdybyś ujrzeć chciał nadwiślański szczyt
Już dziś wyruszaj ze mną tam
Zobaczysz jak, przywita pięknie nas
Zobaczysz jak, przywita pięknie nas
Warszawski dzień
Warszawski dzień, warszawski dzień C G C G F D F G

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz