• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Stoję w oknie – Czesław Niemen

Wst                                          D G D
                                                D G D
 
Stoję w oknie,długo w noc      D D
Całą noc tak samo jak ty        D A
Ale księżyc powiedział mi.       G D
że nie dla nas lśni...                e A D

Bije zegar - cichy dzwon
Słyszę go tak samo jak ty
I tak samo;dwie duże łzy
W oczach mam jak ty

Solo                                   D G D D G D
                                          G
                                           D G D
                                         
A kto,kto wie gdzie               G g D
Jest ta noc, jest ten dzień     G g D
Mój,mój dzień, twoja noc        G g D
Dobre sny,dobre dni...            e A

Stoję,stoję w oknie
Długo w noc
Calą noc,tak samo jak ty
I tak samo dwie duże łzy
W oczach mam - jak ty

Zak                                     D G D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz