• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

sobota, 4 stycznia 2014

A ja mam swoją gitare – Harcerskie



a E 
chorałem dzwonków dzień rozkwita, 
a F 
jeszcze od rosy rzęsy mokre. 
C G 
we mgle turkoce pierwsza bryka, 
C E 
słońce wyrusza na włóczęgę: 
a E 
drogą pylistą, drogą polną, 
a F 
jak kolorowa panny krajka. 
C G 
słonce sie wznosi nad stodołą
C E E7 
będzie tańczyć walca. 

F G 
a ja mam swą gitarę 
C a 
spodnie wytarte i buty stare, 
d G C C7 
wiatry niosą mnie. 

a E
zmoknięte świerszcze stroją skrzypce, 
a F
żuraw się wsparł o cembrowinę, 
C G
wiele nanosi wody jeszcze, 
C E
wielu się ludzi niej napije. 
a E
drogą pylistą, drogą polną, 
a F
jak kolorowa panny krajka. 
C G
lato się toczy ku stodołom 
C E E7
będzie tańczyć walca. 

F G
a ja mam swą gitarę 
C a
spodnie wytarte i buty stare, 
d G C C7
wiatry niosą mnie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz