• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

sobota, 4 stycznia 2014

Bananowy song – Harcerskie

Kiedy budzę się po prostu dziarski chwat                          a D F G a
A za oknem znów po prostu smutny świat                            a D F G a
Zazwyczaj wtedy w myślach się wybieram                                 C d7 G7
Na piękną wyspę, istną dzicz                                                    C D7 E7
Dech zapiera, taka piękna jest, po prostu rzekł byś kicz            a D F G a
O no, no, no, no, no po prostu rzekłbyś kicz                              D F G a

Hamak zwalnia mi leniwy myśli tok                                           a D F G a
Gdzieś na niebie grzmi, leniwie wznoszę wzrok              a D F G a
Ptakowi z blachy gdzieś tam w brzuchu burczy              C d7 G7
Po prostu połknął ludzi tłum                                                     C D7 E7
A ty słyszysz ten beztroski śpiew i morza cichy szum            a D F G a
O no, no, no, no, no i morza cichy szum                               D F G a

Bananowy jest po prostu żywot mój                                            a D F G a
Krąży wokół mnie piękności śniadych rój                             a D F G a
Rzęsami w rytm muzyki mnie wachlują                                  C d7 G7
I zataczają w transie krąg                                                      C D7 E7
Tak je ujął ten banalny wręcz, nasz bananowy song                 a D F G a
O no, no, no, no, no nasz bananowy song                                    D F G a

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz