• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

czwartek, 6 lutego 2014

Chodź pomaluj mój świat – Dwa plus jeden




-------------------------------------------------------
/fis/.............
/D/..na na na ./e/ na ....
/fis/............
zwr.
/h/Piszesz mi w liście, że /e/kiedy pada,
kiedy /A/nasturcje na deszczu /h/mokną,
/D/Siadasz przy stole, wyjmu/e/jesz farby
i/G/ kolorowe /fis/otwierasz /h/okno.
/h/Trawy i drzewa są/e/ takie szare,
barwę /A/popiołu przybrały /h/nieba.
/D/W ciszy tak smutno, /e/szepce zegarek
/G/o czasie, co mi /fis/go nie po/h/trzeba.

ref.
Więc/D/ chodź, pomaluj mój /e/świat
na /G/żółto i na nie/D/biesko,
Niech na niebie /e/stanie tęcza
malo/G/wana twoją /h/kred/A/ką.
Więc /D/chodź, pomaluj mi /e/życie,
niech /G/świat mój się zaru/D/mieni,
Niech mi zalśni w /e/pełnym słońcu,
kolo/G/rami całej /h/ziemi./A/

/h/.../e/.../A/.../h/...
/h/,,,/e/.../A/.../fis/...


zwr.
Za siódmą górą, za siódmą rzeką,
twoje sny zamieniasz na pejzaże.
Niebem się wlecze wyblakłe słońce,
oświetla ludzkie wyblakłe twarze.
ref.
Więc chodź, pomaluj mój świat
na żółto i na niebiesko,
Niech na niebie stanie tęcza
malowana twoją kredką.
Więc chodź, pomaluj mi życie,
niech świat mój się zarumieni,
Niech mi zalśni w pełnym słońcu,
kolorami całej ziemi.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz