• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 3 czerwca 2014

Zamyślone Głowy ( Z Głową W Chmurach ) – Dzioło

Idę z głową w chmurach  Cis
nie wiem skąd i gdzie       Gis
nikt mnie nie zatrzyma     ais
nie oglądam się                Fis
Wiatr unosi w górę          Cis
wiatr unosi tak                Gis
wiatr porywa mocno        ais
łapię go za frak                Fis

Ref:
Hej! Zamyślone głowy                 Cis Gis
nie chcę z wami walczyć              ais  Fis
Mówicie, że jestem winny,           Cis Gis
bo naruszam waszą przestrzeń      ais  Fis
Hej! Zamyślone głowy
nie chcę z wami walczyć
O nie!
Mówicie, że jestem winny,
bo naruszam waszą przestrzeń powietrzną



Tam gdzie dro.ga kręta
tam gdzie bagno jest
gdzie przestrzeń zamknięta
tam pojawia się
Wolnośc będzie górą
przezwycięży strach
obawę przed nieznanym
radość, radość będzie w nas

Hej! Zamyślone głowy
nie chcę z wami walczyć
O nie nie nie!
Mówicie, że jestem winny,
bo naruszam waszą przestrzeń
Hej! Zamyślone głowy
nie chcę z wami walczyć
O nie!
Mówicie, że jestem winny,
bo naruszam waszą przestrzeń powietrzną

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz