• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

Ala Boratyn - Nie pytaj mnie


a                                        d
Skąd, mam na dłoniach nieba ślad?
          a
Nie pytaj mnie.
                  d                                       a       E
Jak mogłam zgubić się wśród ulic, które znam?
           a
Nie pytaj mnie.
a                                           d
O czym w środku dnia potrafię śnić?
            a
Nie pytaj mnie.
                 d                                    a              E
Gdy wśród przechodniów nagle staje, zamiast iść.
           a
Nie pytaj mnie.
F                                               a
Czuje, że sama sobie tego nie zmyśliłam,
            C                      a
Kolejnej z dróg, szukając znów.
F                                               a
Czuję jak w moim sercu rodzi się nadzieja,
           C         E           a

Gdy biegnę już, kolejną z dróg.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz