• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

Bracia - Wiara w każdym z nas

   D                   A
Hej dziewczyno Serce moje
          e              G
Z rysą Wisłą
            D                     A
Co tu robisz w tym hotelu
                e
Wielki świat
                D                 A
Popatrz gość, co ci dozgonną
          e       G
Miłość wyznał
                  D               A      
Chwilę potem już błazeńską
                     e
Czapkę wdział

Hej dziewczyno serce moje
Z rysą Wisłą
Jeśli jeszcze sama sobie
Dziwisz się
Załóż proszę ten niemodny
Kusy płaszczyk
On do domu drogę zna
Do ciebie też

G               D  
Tutaj karmi cię i poi
                e         G    
Własne ciało
            G                    D        
I pozłótkę na duszyczkę
               e
Za nie masz
         G                      D    
Lecz gdy noc uniesie brwi
                e               G
Kiedy w oczy zajrzy świt
                       G                  D
Nawet wzrokiem cię nie odprowadzi
 A
Nikt

Ja do ciebie chciałem wreszcie
Nic nie mówić
Chciałem iść do ciebie
Bez bukietu słów
Chciałem widzieć wreszcie
Tylko oczy oczu
Włosy włosów, dłonie dłoni
Usta ust

A kamyki twoje Szkiełka
I paciorki
Które z dłoni wypuściłaś u drzwi tam
Pozwól, że pozbieram i
Prześlę ci na poste restante
Lecz to wszystko

Na co jeszcze dziś mnie stać

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz