• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

Bracia - Za szkłem

1.       Na  krótka  chwilę , zatrzymany  czas                                                 A  h  G  A
Nic  nie  jest  ważne , tylko  Ty  i  ja
Nie  wiem  kim  jesteś , lecz  wiem  czego  chcesz
Będziesz ……..moim  początkiem ,  przebudzeniem  i  snem

Ref :   Cały  mój  świat ……Znika  za  szkłem -  gdy  nie  ma  ciebie        G   A  D  h
           Niewiele  wart …….Każdy  mój  dzień  -  bo  nie  ma  Ciebie        G  A  h  D
           Cały  mój  świat ……. Znika  za  szkłem – gdy  nie  ma  Ciebie     G   A  D  h
           Niewiele  wart……. Każdy  mój  dzień – bo  nie  ma  Ciebie           C     G

2.       Ciągła  niepewność  , lęku  gorzkai  smak                                         A  h  G  A
Gdziekolwiek  spojrzę , widzę  twoja  twarz
Naiwny  głupiec , tak  to  właśnie  ja
Jestem ……….odbiciem  w  lustrze ,  bez  nadziei  , bez  szans

Ref :   Cały  mój  świat ……Znika  za  szkłem -  gdy  nie  ma  ciebie        G   A  D  h
           Niewiele  wart …….Każdy  mój  dzień  -  bo  nie  ma  Ciebie         G  A  h  D
           Cały  mój  świat ……. Znika  za  szkłem – gdy  nie  ma  Ciebie      G   A  D  h
           Niewiele  wart……. Każdy  mój  dzień – bo  nie  ma  Ciebie             C     G

Wszystko  traci  sens…                                              F  G  F  G
Jeśli  dziś …nie  będę  tam  gdzie  ty…..                  F  D  G  A

Ref :   Cały  mój  świat …..Znika  za  szkłem -  gdy  nie  ma  ciebie        G   A  D  h
           Niewiele  wart …….Każdy  mój  dzień  -  bo  nie  ma  Ciebie        G  A  h  D
           Cały  mój  świat ……Ginie  we  mgle – gdy  nie  ma  Ciebie         G   A  D  h

           Jak  nędzny  żart …… Każdy  mój  dzień – bo  nie  ma  Ciebie          C     G

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz