• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

De mono - Ostatni pocałunek


Burzyłem wszystko w sobie, chociaż nie chciałem h fis G A
Podcinaliśmy sobie myśli nawzajem h fis G A
Zniszczyłem całą prawdę, cały porządek
Straszyliśmy siebie karą i wiecznym sądem

A może tak wszystko zmienić G A
Pocałuj mnie teraz proszę D A h G A
I rozpal wszystko to co w sobie noszę D C h G a
Pocałuj mnie teraz tak gorąco D A h G A
Nie przejmuj się, nie obawiaj się, że D C h G D
Spalisz mnie A D

Całować chciałbym twoje ręce i szyję
Pragnąłem tego, czego nigdy nie zrobiłem
Zamówiliśmy sobie najgorsze chwile
Ty nie słuchałaś, ja nigdy nie mówiłem
A może tak wszystko zmienić

Dlaczego ty to robisz, robisz wszystko B C
Żeby zniszczyć coś na zawsze d G
Chcemy być razem i tak bardzo blisko
Przecież widzę jak na mnie patrzysz

I widzę łzy A

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz