• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

Elżbieta Adamiak - Jesienna zaduma


e
       1. Nic nie mam
                F
            Zdmuchnęła mnie ta jesień całkiem
            Nawet nie wiem
            Jak tam sprawy z lasem
                G       Fis        h
            Rano wstaję poemat chwalę
                a        C    D           H7     e
            Biorę się za słowa, jak za chleb

            Ref.:
                                    e                            G
                        Rzeczywiście tak jak księżyc
                                a                             e
                                Ludzie znają mnie tylko z jednej
                                 D           a   e
                                Jesiennej strony

       2. Nic nie mam
            Tylko z daszkiem nieba zamyślony kaszkiet
            Nie zważam
            Na mody byle jakie
            Piszę wyłącznie, piszę wyłącznie

            Uczuć starym drapakiem

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz