• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

O.N.A - Zanim zamkniesz drzwi

 c                                      B
Nie mogę zasnąc Twój wzrok budzi mnie
Czyżby to nasz ostatni świt?
Nie mogę zasnąć Twój szept woła mnie
Odwracam się nie mówię nic

Kiedyś wierzyłam, że jestem Twym sercem
Papieros zgasł gorzki sma. O nie ...
Nie chcę już nie ... nie chcę więcej wyrzeczeń
Boże wybacz mi - wybacz mi i dodaj mi sił

 c
Jedno wiedz zanim zamkniesz drzwi
 c                                    B
Jedno wiedz zanim umkniesz mi
 g                 B              c
Nie trzeba mi Twoich łez
Czy słyszysz
Nie trzeba ust ciała też
Nie trzeba mi Twoich łez - idź sobie już

Jedno wiedz zanim wyniesiesz się
Jedno wiedz zanim zabijesz zabijesz mnie
Nie trzeba mi Twoich łez
Czy słyszysz
Nie trzeba ust ciała też
Nie trzeba mi Twoich łez
Czy słyszysz
Nie trzeba mi Twoich łez
Nie trzeba nic dobrze wiem
By dalej żyć by dalej żyć
Bez Ciebie żyć

By dalej żyć

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz