• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

Sixteen - Obudź we mnie swoją Wenus


Zła noc, złe sny jak strach osaczyły.   e G D a
Układam twoje słowa na serca dnie.  
Mój ból , mój krzyk jak echo już dawno znikł,
a ty jak kamienny pomnik nie widzisz nic.

Obudź we mnie swoją wenus zobacz serce które drży. C G D e
Kiedy źle ci jest beze mnie głośno powiedz mi .           C G D
Chce cie takim jakim jesteś  tylko w tobie widzę sens. C G D e
Lecz nie chowaj swoich myśli za horyzont.                  C G D

Chce żyć to nic ,że iskra wypala się.             e G D a
Wspomnienie dawnych chwil dodaje mi sił.  
Już czas ty wiesz by to co rozdzielił  gniew

Na stosie zapomnienia spalić jak śmierć.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz